
Workshop volwassene & kind 5-15j.
Verbinden met klei
Bewust even tijd voor elkaar!
In een eerste workshop (2u30) komen jullie samen mediteren, verbinden en experimenteren met klei door samen aan hetzelfde werk te boetseren of apart iets te creëren in elkaars veilige omgeving. Jullie mogen zelf ontwerpen of inspiratie opdoen in het atelier.
Naar het einde kunnen jullie een laagje gekleurd slib aanbrengen.
In een tweede workshop (1u30, deze datum spreken we samen af) kunnen jullie je creaties komen glazuren of het aan mij overlaten.
Er is absoluut geen ervaring nodig. Het gaat om herinneringen maken aan jullie tijd van samen zijn, voelen en groeien.
Waarom zou je voor deze sessie kiezen?
Om het “zelf”vertrouwen van je kind te laten groeien:
-
Door in verbinding te gaan met elkaar ziet je kind jou zelfstandig creëren, een probleem aanpakken en een oplossing zoeken. Dit geeft vertrouwen en veiligheid om het zelf ook te doen.
-
Dat moment geeft jou de kans om in verbinding te gaan met jezelf.
-
Door je kind zelfstandig te laten creëren, geef je het de kans om al spelend te leren en te ontdekken, want eigen inzichten creëren laat zelfvertrouwen groeien.
En ik zit naast je kind om waar nodig te inspireren met denkprikkels en denkvragen.
Alle gevoelens mogen er zijn. We benoemen ze, kijken ze aan en doorvoelen ze.
Investering:
€ 160/duo voor 2 workshops , 2u30 creëren en 1u30 glazuren ( deze datum spreken we samen af)
of 2u30 creëren, en glazuren en afwerken naar wens door mij.
Data:
In de kerstvakantie op
22 december 13u30 - 16u
23 december 13u30 - 16u
30 december 13u30 - 16u
03 januari 13u30 - 16u gereserveerd
In de krokusvakantie op
16 februari 13u30 - 16u
17 februari 13u30 - 16u
18 februari 13u30 - 16u
19 februari 13u30 - 16u
20 februari 13u30 - 16u
In het schooljaar op zaterdag tussen 13u30-16u
op beschikbaarheid
Kledij:
Gemakkelijk zittende kleding die tegen stof kan, is aangeraden.
Een schort is voorzien.
Inbegrepen:
Creatie naar wens, alle materialen, klei, glazuur, 2x bakken, begeleiding, afwerking & versnaperingen.


